VvE beheer verzorgen wij op een professionele manier, maar we zijn vooral ook een betrokken samenwerkingspartner.
Onze diensten op het gebied financieel beheer zijn:
- Voeren algehele financiële administratie
- Inboeken, verwerken en betalen van facturen
- Inboeken, verwerken en betalen van declaraties
- Incasseren en administreren servicekosten
- Signaleren, administreren en opvolgen van betalingsachterstanden
- Eventueel noodzakelijke incassoprocedures begeleiden
- Het jaarlijks opstellen van de jaarrekening inclusief balans en winst/verliesrekening
- Het jaarlijks opstellen van een nieuwe conceptbegroting en ledenbijdragen
- Tijdig overschrijven van overschotten liquide middelen naar spaardeposito
- Het archiveren van alle financiële zaken
- Voeren van correspondentie met betrekking tot de financiën
- Advies erfpachtdienstbaarheden, voorschotten stookkosten en servicekosten
Wij leveren maatwerk voor elke VvE, tevens vanuit de drie andere invalshoeken:
Wilt u meer weten over ons VvE beheer, de mogelijkheden en de kosten? Neem contact met ons op voor een persoonlijk gesprek, vraag een offerte aan of laat ons u terugbellen.